כיצד בוחרים טבעת אירוסין

»»כיצד בוחרים טבעת אירוסין

כיצד בוחרים טבעת אירוסין

כיצד בוחרים טבעת אירוסין – המדריך המלא לגבר המתלבט
טרם הרגע המרגש שבו תכרע ברך ותשלוף את טבעת האירוסין מול בחירת לבך, אתה בוודאי תוהה לפי אילו פרמטרים כדאי שתבחר את טבעת האירוסין?
הגעת למאמר שמסכם לך את השאלות שחשוב שתתייחס אליהן בקנייתך טבעת אירוסין.
הן גם האינדיקציה לבדיקת בית העסק שבחרת.  משום שאנשי מקצוע מובחרים יענו לך בצורה עניינית. לעומתם מי שאינו מומחה, לא יצליח לענות לך – והרי לפניך תמרור אזהרה.
שאילת שאלות נכונה תבטיח שתקבל את התמורה הגבוהה ביותר לכספך.
ישנם כמה מאפיינים בקנייה: החל מהחלטה על הקו העיצובי של הטבעת וכלה בשווי הטבעת, איכות היהלומים או האבנים, אופן שיבוצם ואף זמני עבודה.
כדי לדעת את גודל הטבעת המדויק- מוזמן לקחת טבעת של זוגתך למדידת הקוטר.
לגבי התקציב ושיקול הזמן–
רכוש טבעת אירוסין לפי יכולתך. תקציבך צנוע? בחר טבעת מוכנה ועדינה.
אם לא תמצא בקטלוג החנות טבעת, הזמן טבעת אירוסין שתעוצב במיוחד עבורך. כזו שאין לאף אישה אחרת. לשם כך חשוב שתשים לב לנוחותך מול בעל המקצוע, לתקשורת ולהבנה ביניכם. בנוסף קח בחשבון שהזמנה מיוחדת תצריך זמן ליצירתה.
נתחיל מהתלבטות של כל גבר: טעמה האישי של אהובתך.
מובן שאתה משתוקק לראות את השמחה של זוגתך ואת הסכמתה להצעתך המרגשת.    תגובתה תהיה גם אישורה שבבחירתך את טבעת האירוסין- קלעת במדויק לטעמה.
ואם כך יהיה- הרי שבחרת טבעת מושלמת!
הנה טריקים שיעזרו לך לקלוע לטעמה האישי:
אם תעברו ליד חנות תכשיטים, עצור לצד חלון הראווה ושאל מה יפה בעיניה.
אם זוגתך תספר לך שחברתה קיבלה טבעת אירוסין? שאל מה דעתה על הטבעת.
אתה בחור חשאי? תבקש מחברה קרובה שתשאל במקומך – מהי הפנטזיה הכמוסה של אהובתך לטבעת אירוסין.
משום שנשים נשואות רבות עונדות ביומיום טבעת נישואין ובאותה יד, באצבע אחרת, גם את טבעת האירוסין. מומלץ שתבחר מראש טבעת אירוסין שתתאים לטבעת הנישואין העתידית.
מבחינת ההלכה טבעות נישואין הנן חלקות ועשויות זהב. אך למאפיינים אלו נוספות אופציות לבחירה: האם טבעת הנישואין תהייה עבה, או דקה? ומהו גוון הזהב בטבעת הנישואין?
שיקולים שיקלו על בחירת עובי וגוון של טבעת אירוסין:
לנשים בעלות גוון עור בהיר יתאימו טבעות מזהב אדום וגם זהב לבן K) 14)
לנשים שחומות עור יתאים זהב צהוב. ( K24)
טבעת עבה תחמיא לזו שאצבעותיה ארוכות וצרות ופחות למי שאצבעותיה קצרות ועבות.
מתלבט על הקו העיצובי?
נשים שאינן עונדות ביומיום תכשיטים – לרוב יעדיפו טבעת אירוסין דקה ומעודנת. שיבוץ עדין של אבנים, או אבן אחת קטנה, או בינונית.
לעומתן, נשים שמתגנדרות בתכשיטים – יעדיפו טבעת אירוסין שמושכת את העין. עם טוויסט עיצובי, שיבוץ אבני חן, יהלומים זעירים, סביב אבן נחשקת, או יהלום גדול.
לדעת אישה כזו, כמו מרילין מונרו "יהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה"
אך כיצד בוחרים יהלום?
וודא שבית העסק בעל רישיון עסק ורישיון לעסוק בסחר ומכירת יהלומים. בקש לראות תעודה ממעבדה גמולוגית חיצונית. תעודת יהלום מפרטת את מדדיו השונים ומסייעת לקבוע ערכו בהווה ובעתיד.
מומלץ שבחירת היהלום והטבעת יעשו באותו מקום. דבר שיחסוך לך תיאומים בין אנשי מקצוע שונים.
הכר את ארבעת התכונות (4C's ) שקובעות את איכות ואת מחיר היהלום:
CARAT" -משקל". ככל שהיהלום גדול יותר ערכו רב יותר
CALRITY" – ניקיון". ערך היהלום יקר יותר ככל שהפגמים בו מעטים יותר.
CUT" – חיתוך". איכות החיתוך, הזויות וגימור החיתוך משפיעים על יכולתו לזהור יותר.
COLOR"- צבע" יהלומים חסרי צבע מאפשרים ליותר אור לחדור ולכן ליהלום לנצנץ.
יהלומים בצבעים D/E/F נחשבים ביותר, לעומת זאת יהלומים בצבעים S/T/U/V/W הנם הנחותים ביותר.
טיפ חשוב –  יהלומים בצבע H או I שלוטשו כהלכה ייראו לרובנו יפים כיהלומיD  ויעלו פחות.
לסיכום: כתוב רשימה של המשתנים שחשובים לך בבחירת טבעת וכך תהיה מוכן מראש בבואך לחנות. זה יעזור בצמצום אופציות ומיקודך בבחירת טבעת האירוסין המושלמת לאשתך לעתיד.

טבעות אירוסין – איך בוחרים?

זה אחד הרגעים המרגשים ביותר בכל קשר זוגי שמבשיל מגיע לשם, זה רגע שאצל רוב האנשים נחשב ונחרט בזכרון לא פחות מחתונה: הרגע בו תצא לפועל הצעת הנישואין עם הטבעת עליה חלמנו, ננסה לא "להרוס" רגע את התמונה האישיאלית ולא לדבר על מצב בו ההצעה מגיעה מהאדם הכי אהוב והכי נכון אך עם הטבעת הכי לא "נכונה" וממש לא זו שחלמתן עליה… למרות שגברים לא בדיוק יודעים מה נשים תמיד רוצות – ובוודאי שלא בתחום התכשיטים: אף גבר לא היה רוצה להיות בסיטואציה הזו, גם אף אשה לא, בואו נדבר אם כך על איך כן מגיעים לרגע המרגש והמדהים הזה עם הטבעת הכי מתאימה וזו שכבר מראש תעלה חיוך ענק בצד השני, מוכנים? בואו

מגוון הסגנונות והפיתוחים בתחום טבעות האירוסין צובר תאוצה בעשור האחרון ולשוק נכנסים שלל עיצובים ופיתוחים שתופסים מקום של כבוד, מקומה של טבעת האירוסין המוכרת והקלאסית עדיין מכובד אך ב"מראה הצדדית" רואים כבר מגוון עיצובים מודרני ועדכני שתופס יותר ויותר נפח.

בגדול הטעם האישי מקבל הרבה יותר ביטוי, זה נהדר לאשה וקצת מבלבל את הגבר שמראש לא נמצא ב comfort zone שלו, אז מתוך מגוון האפשרויות והשפע: מה עושים?

בואו נתחיל בתקציב

כי לכל אדם יש בנמצא סכום מסויים אותו הוא יכול/מוכן להשקיע ואין טעם להתפזר בשלל האפשרויות בזמן שאין תקציב סגור פלוס מינוס מראש, הטבעות בתחום מתחילות ב 1200/1300 שקלים ומכאן המחיר מטפס עד למחירים אסטרונומים, יש הטוענים או אם נלך לפי המקובל בשוק האמריקאי כי סכום הרכישה הממוצע לטבעת אירוסין נע בין חצי מהמשכורת ועד לפי 2 ממנה אך משוואות כדרכן של משוואות תמיד עוסקות בכלל ומי כמונו בענף יודעים שהפרט הוא הקובע וכל מקרה וכל אדם לגופו, בשוק הישראלי רוב טבעות האירוסין נעות באזור החצי קראט והמחיר משתנה בהתאם לאיכות, לפני שאתם מתקדמים הלאה לתוך סיעור המוחות של העיצוב ו ה art ממולץ להסגר על התקציב ולהשאיר מרחב תמרון.

ניתן להסתכל על שלל העיצובים הקיימים בשוק בכמה אופנים, ישנן טבעות אירוסין עדינות וקלאסיות יותר, לרוב נראה אותן אצל בחורות עם אצבע דקה או כאלו שעונדות תכשיטים עדינים, בהרבה מקרים תיבחר טבעת אירוסין כזו כבחירה הטבעית והראשונה, או בקיצור מדובר בעיצוב הסטנדרטי  והמוכר ובמחיר שווה לכל אדם.

ישנן טבעות אירוסין קלאסיות מוכרות ואהובות, נראה אותן לרוב בסרטים, עיצוב הטבעת יהיה עיצוב "מנצח" ומרשים מאד, זו טבעת שבהרבה מקרים תיבחר על ידי הנשים כמועדפת אם בידיהן היתה הבחירה מה לרכוש.

ישנן טבעות אירוסין מיוחדות מעוצבות אישית לפי החזון של הלקוח וההנחיות שלו, עיצובן יהיה אישי עם אמירה שונה מהרגיל, או כזה שמשלב את המוכר עם "טוויסט" אישי בהתאם לרצון ובקשת הלקוח, ברוב המקרים ישלבו טבעות אלו יהלום בולט במרכז והטבעת תעוצב אישית.

סוג נוסף ומוכר הוא טבעות האירוסין היקרות ביותר, לאלו יש עיצוב מרשים המשלב ומשבץ מספר רב של יהלומים, הלוק המתקבל למתבונן הוא של תכשיט נוצץ ונדיר ביופיו.

אנחנו אוהבים באופן אישי לעצב טבעות אירוסין עבור לקוחותינו, לתת ביטוי לכשרון שלנו ולשמח את הלקוח בכך שאנו מביאים את מה שראה בדמיון למציאות.

אבל איך "ננחש" מראש מה היא תאהב?

בוא "נחקור" קצת את הסטייל שלה, את הלוק, את אורח החיים, את הצבעים שהיא אוהבת ולובשת, את שאר התכשיטים שהיא עונדת, באיזה צבע וסגנון הם?

האם כסופים? צהובים?

לא בושה ואפילו כדאי להתייעץ בדיסקרטיות עם חברה קרובה ולשמוע את דעתה, אפשר גם להסתודד עם האמא אבל לוודא שזה לא ידלוף..:-)

אם נסתכל על טבעת האירוסין לא כדבר מרתיע עבור הגבר אלא כעל פריט אופנה פתאום תרגישו את ההקלה ותקבלו מושג מה הכיוון, נסו את זה רגע, נכון שזה מצליח? לכו על קו האופנה שלה, זה כמעט תמיד תואם.

תכשיטי יהלום

…אז איך פוגעים בול ולא מפספסים כאן? מדובר בטבעת יהלום וכל אחד מתפלל לפגיעה בול ובטח לא רוצה להרגיש ולו במעט שמה שבחר לא הכי אהוב על הצד השני, אנחנו מכירים את ההרגשה שלכם, גם את תחושת חוסר האונים שמשעשעת קצת את הנשים אבל הרבה פחות אתכם הגברים, בואו נעזור לכם להצליח במשימה הזו

לפני שמדברים על כסף בואו נדבר על סטייל

כי כסף לא יפתור לכם את הבעיה אם תפספסו בסטייל, כסף הוא כלי, אמצעי, בואו רגע נניח לזה ונתמקד בסטייל

הסגנון וההעדפות של בת זוגתך כשה נוגע לתכשיטים זה העניין כאן, זה לא כה מסובך לפתור את זה, זה כן מצריך להביט בפרטים הקטנים, לשים לב, האם היא אוהבת טבעות קטנות או גדולות? עדינות יותר או פחות? מפואר או עדין? מה עיקר הסטייל שלה?

המידע הזה חיוני מאד, שים עין גם על הצבעים, אילו צבעים אהובים עליה במיוחד, שים לב גם לקוטר האצבע שלה, איך תדע? קח טבעת עכשווית שלה בלי ידיעתה ורשום את הקוטר, הטבעת הזו צריכה לשמש אותה לאורך שנים ולהיות נוחה ולא מעיקה ולכן חשוב לדעת שהגודל לא יהיה צמוד ולא רופף, כזה שישב נכון על האצבע.

זכור שטבעת דקה תחמיא ליד קטנה ועדינה, טבעת רחבה יותר תחמיא לבחורה עם אצבעות ארוכות וכיו"ב

צוות Liberta תכשיטים ישמח לסייע לך ולייעץ ובסופו של דבר לבחור יחד אתך את הטבעת המחמיאה והמתאימה ביותר עבור האשה של חייך

מתנה ליום נישואין – תכשיט בעיצוב אישי

יום נישואין הוא יום יקר ומיוחד, יום אינטימי מאד, יום שמציין את היום בו התחתנתם ואת מספר השנים שאתם נשואים, נוהגים לחגוג את יום הנישואין בדיוק באותו יום על מנת לשמר את האותנטיות, מנהג מוכר הוא לתת מתנות זה לזו ובמידה ועורכים מסיבה כל שהיא מגיעים לעיתים גם מתנות מהחברים ומהמשפחה, ימי נישואין המציינים תאריך עגול (בכפולות של 5 שנים, 10 שנים וכיו"ב) נחשבים לגדולים ו"חשובים" יותר וישנם כמובן חתונת הכסף (25 שנה) וחתונת הזהב (50 שנה)

אם אתם מתקרבים ליום הנישואין שלכם או מתחילים לחשוב על מתנה מיוחדת ליום הנישואין – אנו כאן עבורכם עם מגוון רעיונות ואופציות הן בעיצוב אישי וייחודי והן מתוך המבחר הקיים.

אנו מייצרים ומלטשים יהלומים המון שנים, כבר למעלה מ 40 שנה אם נדייק, הניסיון שלנו בענף הוא מתנה עבורך, מתנה שנשמח להעניק לך.

מגוון האופציות שלנו למתנת יום נישואין מתחיל בצמידים ועגילים ועד תכשיטי יוקרה בעיצוב מיוחד ואישי.

בבעלותנו מפעל לעיצוב וליטוש יהלומים ותוכל לצפות בתהליך עצמו מחומר הגלם ועד ליהלום הסופי והמוגמר, יש לכם בית אב שמרכז את הכל ואינכם עובדים עם "צד ג".

אנו עובדים עם מכשור חדיש ביותר בסטנדרט עולמי וברמת דיוק ואיכות גבוהה ביותר ועם צוות צורפים מעצבים ומשבצים מהטובים ביותר בשוק.

מנסיון רב שנים ניתן לומר כמעט בוודאות שאין שני לתכשיטים המשלבים יהלומים ואבני חן כאשר מדובר במתנה אישית ליום נישואין חשוב של תאריך עגול בעל משמעות, ניתן כמובן לשלב מספר יהלומים בטבעת אחת, לעצב טבעות חריטה עם שמות בני הזוג ובכלל לבצע כמעט כל רעיון עיצובי שתרצו ברמת הגימור והביצוע הגבוהה ביותר מן הטבעות הפשוטות ביותר לביצוע ולעיצוב ועד לטבעות גלגל יהלומים מורכבות בהן כל הטבעת משובצת ביהלומים וכל הטבעת יוקרתית ומנצנצת.

2020-01-06T19:01:31+02:00